El yapımı Halı ve Kilim Ürünleri - Pillow Center - Bilge Platform - Aklınıza takılan her başlıktan soruya cevap verilen bilge ve kültür sitesi google-site-verification: googlef96c3ba5a41d1a86.html

Haberler

12 Ekim 2021 Salı

El yapımı Halı ve Kilim Ürünleri - Pillow Center

 El yapımı halı ve kilimler ile ilgileniyor musunuz? Materyalleri doğal olan bu ürünler kanserojen madde içermediği için sağlıklı bir yaşam alanı sunuyor. Pek çok kafe ve restoranlarda ortama şık bir hava katmak için kullanılan bu ürünler, yurt dışında oldukça rağbet görüyor. Maalesef Türk halkı olarak bu kültürümüz den oldukça fazla uzaklaştığımız konusunda sanırım hem fikir olduğumuzu düşünüyorum. 

Moldova Pillow Cover




Kilim ve halılar zorlu bir süreçten geçerken özellikle kadınlar tarafından sevilerek yapılıyor. Detayına göre tamamlanma süresi değişse de güzel ve dekoratif bir kilimin tamamlanma süresi yaklaşık 2-3 ayı bulduğuna şahit oldum. İpler ince bir işçilikle işleniyor, en kaliteli iplikler kullanılıyor. Çoğu kilim ve yastıklar da keçi yünü ya da buna benzer yünler de kullanılıyor. 


Sosyal medya da gezerken denk geldiğim ve incelemek istediğim bir web sitesinden esinlenerek bu yazıyı sizlerle paylaşmak istedim. Amerika ve Avrupa kıtasında pek çok ülkenin vatandaşları turistik mevsimlerde ülkemize ziyarette bulundukları zaman İstanbul/sultanahmet'e uğramadan ülkemizden ayrılmadıkları aşikar. Turistik merkezi olan fatih ilçesine bağlı kapalıçarşı ve çevresinde bulunan esnafları geziyor ve bu ürünlere olan ilgilerini her defasında gösteriyorlar. 

Turkish Pillow Cover

Benim sosyal medya da denk geldiğim ve ziyarette bulunduğum Pillow Center yastık ve halı mağazası bana önemli ilham kaynağı oldu. Burada el dokuma halılar ve yastıklarla uzun vakit geçirme fırsatım oldu. Her birinin tarihi ve tarihi dokunuşları muhteşemdi. Turistlerin bu ürünlere olan ilgisi kesinlikle boş değil. Doğal ve kaliteli olan bu ürünleri dilediğiniz kadar kullandıktan sonra tekrar satabildiğinizi biliyor muydunuz? Kendi evim için yastık ve kilim almayı tabi ki ihmal etmedim :) 







Pillow Centerwww.pillowcenter.com.tr

1 yorum:

Yorumlarınızı "Linksiz" Paylaşmaya Özen Gösteriniz. Aksi Halde Onaylanmayacaktır.