2018-2019 Edu Backlink Listesi - Seo Hocası | 13 Farklı Edu Sitesi - Bilge Platform - Aklınıza takılan her başlıktan soruya cevap verilen bilge ve kültür sitesi google-site-verification: googlef96c3ba5a41d1a86.html

Haberler

4 Temmuz 2017 Salı

2018-2019 Edu Backlink Listesi - Seo Hocası | 13 Farklı Edu Sitesi

Merhabalar, hiç uzatmadan hemen konuya girmek istiyorum. 13 farklı  "Edu" sitesinden "Backlink" alabileceğiniz bir liste oluşturdum. Daha doğrusu farklı sitelerden deneyerek bir araya getirdim. Hepsini tek tek kendim denedim. Gerek profil açarak backlink alma, gerek tanıtım yazısı, gerekse yorum yaparak ayrı ayrı Backlink alabilirsiniz. 

Not: Zaman Geçtikçe Bazı Siteler Yorum Yapmayı Kullanıcılara Kapatabilmektedir. Aynı zamanda kapanan sitelerde olabilir. Birçok Sitede Böyle Oluyor. Şimdiden Linklerinizi Almanız Faydalı Olacaktır! 

2017 Edu Backlink Listesi